Merhaba kızlar bebeğim 11 aylık ve 9 kilo doktor çok zayıf dedi tek bir göğüs ile emziriyorum ve hiç mama içmedi ek gıda veriyorum. Ama bir kaşık fazla versem hemen kusuyor bu yüzden hiç kilo almıyor 2 aydır toplam 200 gr kilo almış Buda beni üzüyor haliyle şimdi size iki sorum var
Bu aydan sonra mamaya alışır mi mama vermeyi denesem mi bundan bir kaç ay önce denedim ama içmedi hangi markayı deneyeyim? 2. Pınar devam sütüne mi başlasam 1 yaşından sonra diyor ama karasız kaldım fikir verirseniz sevinirm