Valla bilmiyorum ki bende düşünüyorum ama sütun durumuna çocuğun durumuna göre bakarım ,aslında bence sütu kesecek bi durum yok ,doğumuma az kaldı doğumdan sonra bu diyeti yapmaya kalksam ben 8 saat değilde 10 saat yemek yeme saati belirlerim kendime ,öyle denerim öyle sıkıntı olmazsa sonra dusururum yeme saatlerini sekize ,ama ilk zamanlar çok acıkma oluyor emzirmeden dolayı yapabileceğimi sanmıyorum ,yine doğum sonrası görüşürüz bidaha 😄