Prensesannesi28 Masal2020 ben çektirdim bebeğim 2 aylıkken dişim apse yapmıştı hatta 3 saat emzirmedim ilk sütümü akıttım öyle emzirdm
Mrvblt Çekim yaparken lokal anestezi yapcakları için zaten sütünüze bi zararı yok rahat rahat çektirebilirsiniz