Esmee Pankek valla benimde bazen sizin gibi kendimi teselli etmek için bende artk kendi suçu diyorum ama yinede içim içimi yiyor
Ebru2ozturk _prens_prenses_annesi Google dan kulak kepçesi için bant diye yazın çıkıyor hepsi burada falan ama yorumları okuyun öyle alin
Tuba270210 Saraa benimkininde kulakları küçük ama üst kısımlar bana hafif kepçemsi geliyor,saçı hiç yok ve kafa büyüdükçe şekil alıyor diyorlar,şuan 5,5 aylık düzelir mi sahiden
Saraa Tuba270210 tabi ki düzelir benim kızımında öyleydi dediğim gibi şu an gayet düzgün ve güzel kulakları çok takmayın daha çok küçük benim kızımın da saçı hiç yoktu herkes bana saçı yok diye sana öyle geliyor diyordu ben yok kepçe diyordum ama değilmiş zamanla düzelir kulakları 🌸
MaviliMaviliMorCicek Esmee benşmde 4.5 aylık ve bende aynı sizin gibi yapıyorum bere bandana vs. Çok tutmuyor ama kafasında düzelirmi bilmiyorum sağlık olsun
SnapeSeverus Esmee sürekli bir sağ bir sol tarafa yatırmak gerekiyormuş. Benim oğlumda bere hiç taktirmadi yan yatırdım saat başı çevirdim ilk 3 ay.. hafif kepcelik vardı yinede sonra kendisi hep sırt üstü yattı bu defa da kafası düz oldu.. ne zaman dönmeye başladı yatakta yan döndü yanaginin üzerine yattı kafası da yuvarlak oldu kulaklar düzeldi kafa büyüyüp kilo aldıkça .