Haticebrar Kızlar evimde devamlı havasız bi koku var sabahları açıyorum havalandiriuorum silip süpürüyorum ama neden devamlı havasız koku var nasıl giderebilirim
Zekimurendebizigorecekmi Haticebrar english Home un oda kokuları çok hoş onlardan alabilirsiniz .. veya ben arada çamaşır kokusu kullanıyorum perdelerime koltuklarıma halıma sıkıyorum heryer mis gibi kokuyor :)
hirosima Haticebrar english homedan çubuklı kokuları varı soft olan ondan var salonda holde aynı koku heryerde olunca mis gibi kokuyo ev. Bide benim süpürgem su hazneli içine eğer oda kokusu yoksa evi süpürürken yumoş koyuyorum o şekildede mis gibi oluyo
Neslihancaglar Ben süpürgenin toz torbasına şekerli vanilin döküyorum buzdolabına ve kapı girişine açık şekilde türk kahvesi koyuyorum ayrıca bambu çubuklu oda kokuları kullanıyorum
Neslihancaglar Haticebrar Bambu çubuklu oda kokularını en son Şok’tan almıştım ama Bim A101 Migros hepsinde var türk kahvesi ve şekerli vanilini her yerden temin edebilirsiniz
Araseymen Haticebrar hepsi burada n11.com falan satıyor canım ama aşırı memnunum yumoş un yumusaticilari bile haftalarca kalıcılık sağlıyor parfumude o kadar etkili günde 2 kez sıkıyorum sabah ve akşam.
Zekimurendebizigorecekmi Haticebrar çamaşır parfümü diye geçiyor https://imgyukle.com/i/LrUIm6 gibi .. ben birçoğunu kullandım baya memnun kaldım özellikle köpeğim olduğu dönemlerde çok işime yaramıştı
Kuroneko Yanlis anlamayin ama surekli havasiz bir koku varsa evde koku problemi olan biri olabilir mi? Yani bazi insanlarin vucut kokusu kötü oluyor ya da pek banyo yapmayan biri. Surekli havalandırmanıza ragmen koku varsa oyle bir ihtimal olabilir
Simiyy Ben buhurdanlık kullanıyorum tüm eve aromaterapi kokusu yayılıyor pahalı bişey değil bakabilirsin 😊 çamaşırları dışarı asmıyorum yumuşatıcı kokusuda eve yayılıyor. Bide şu yer silme işini sprey mopla yapıncada deterjan kokusu yayılıyor baya
yakaignesininannesi Elifderen https://ty.gl/1hfw2ran Bu linkten ulaşabilirsiniz banyolarımda kullanıyorum bebek teni gibi kokuyor
DamlaTa Zekimurendebizigorecekmi pembe olan favorim :) neredeyse 10 yıldır kullanıyorum, evden eksik etmem. Camasıra sıkıncada kokusu gitmiyor🙂
Zekimurendebizigorecekmi DamlaTa Evet canım bende hep formalarıma sıkardım .. valla senin geldiğini daha soyunma Odasında anlıyoruz der arkadaşlar ☺️
Saraa Haticebrar bende de aynı sorun var ya tek sabahları da değil yani gün içersinde ara ara havalandırıyorum ama hep sanki hiç havalanmamış gibi bir koku var evimde özellikle oturma odamda. Herşeyimi yumoşla yıkarım ev güzel koksun diye ilk güzel koksa da sonra eski haline dönüyor. Devamlı temizlik yapıyorum ama giriş kat diye bence koku oluyor diye düşünüyorum yada ben fazla takıyorum normalde de koku takıntısı olan biriyim ter kokusu falan gelemem öyle şeylere. Bilemedim yani ama var bi koku 😃