23 aylık oğlum yani baba gitti ,hayır istemiyorum, su , anne gel-git yani genelde 2 kelimelik cümleler kuruyo tabi anlaşılmayan kelimede çok bide sar sar makarayı şarkısını söylüyoruz müzik ritmine uyduruyo kelimelerin bazılarını arı vız vız vız bunu söylüyor yani öyle çok bişey beklemiyorum çnkü daha küçük bence zaten herşeyi anlıyor yapıyor 3 yaşına kadar 3 kelimelik cümleler kuramazsa konşma geriliği olabilir (erkek çocukları kızlarla kıyaslamamak gerek çnkü benim çocuğum 2 dk oturduğu beni dinlediği vs. Bi durum hiç olmuyo ancak uyuynca duruyor çok yaramaz hareketli çevremdede yaşıt kız çocuklar var onlar daha sakin annesiyle babasıyla oturan konuşan yani gerçekten fark var erkek çocuklar kızlara oranla brazdaha yaramaz olduğu için bu konularda geriden geliyor olabilir)
[ bunlar sadece benim fikrim ]💚