Anneler merhaba.. 4 aylık kızımla meme reddi yaşıoruz. 2,5 yaşında oğlum var ve sürekli onunla ilgilenmekten kızımı uzun süreli emziremedğim için memeden soğudu. Aç kalmasın die mama verdm. Şimdi memeden iyice uzaklaştı ve sütüm azaldı. Tekrardan süt üretimi olması için neler yapmam lazım? 😞