[silindi] Hanımlar bebeğim 1 aylık. Ve sarılığı yoktu. Fakat bugün gözünde hafif bir sarartı gördüm. 1 ay boyunca olmayıp sonradan sarılık olma durumu var mı
_BirAnne [silindi] ona uzamış sarılık diyorlar benim bebeğimde öyle oldu ama sarılık değilmiş doktor her leke sarılık değildir dedi bana bol bol emzir