Ruzgarin_annesi Selam anneler avrasya hastanesinde tavsiye edebilceğiniz iyi bir kadın doğum uzmanı varmı ?
[silindi] Ruzgarin_annesi fatma hanım . Doğumumu kendisi yaptırdı çok çok memnunum . İkinci çocuğm olursa hiç düşünmeden o hastaneyi seçerim . Hemşireler ebeler doktor harika. Ve atilla beyi de çok duydum. Onu da gidebilirsiniz
Ruzgarin_annesi Deletedmom4440 atilla okut için nettem biraz arastırma yapmıştım ama pek memnun kalınmamıs kendisinden baya ters ilgisiz diye yorum atanlar çok olmuş