Sabihaky74 Hanımlar bebeğim pişik hematen merhemi kullandım zeytinyağ kantoron yağ sürdüm yok bana mısın demiyor yardım edin ağlamaktan sesi gidiyor yavrumun daha 38 günlüğüz
CigdeminMevasi Sabihaky74 hsmetan çok etkili aslnda bşka be iyi gelir bilemedm kremleri sürdüktn snra açık bırakın altını hava alsn umarm çabuk geçer geçmiş olsun
Sezenaksukarademir Sabihaky74 hamazinc kullanın ince şekilde sürün 10 saniye bekleyin kurusun sonra bezi kapatın her seferinde sürün iyi gelir inşallah
Mervemelihaslan Sabihaky74 canım talcid şurup varya ondan pamuğa dök poposuna sür anında etkili yenidoğan hemşire arkadaşım var o söyledi
uykusuzMoMm Sabihaky74 hametaan ve zeytınyagı ıkısıde cok etkılı bezındenmk oldu acaba benzini degıstrsenız bazı bezler pişik yapıyor cunku
Hafsaninannesi_ Sabihaky74 canım arko krem varya yeşil merhem gibi olan.Onu azıcık sur inşAllah geçer
Serrakus Islak mendil kullanmayın suyun altında yıkayın kurulayın ve ince bir şekilde mantazol sürün sabah akşam ve sadece 5 gün kullanin lutfen ben kızımın bu şekilde geçirdim pisigini
Gulcan88 Sabihaky74 dogdugundan beri mustela kullanyorum cok şukur pisik ne tanismadik oglum bebekken bu krem yokmuydu kimse demedimi bilmiyorum cok cekmistim pisikten sukur kızimda yasamadik
Dlrygz Sabihaky74 ıslak mendili yıka öyle sil altını Bepanthol iyi bebeğime çok iyi geldi 1 aylk felan iken çatlak vardi geçti altını açık tut kremledkten sonra kurusn öyle ve zeytinyağı da sür banyo yaptıktan sonra sildik ten sonra
Tugcealp Sabihaky74 sudocrem deneyin eğer hala devam ederse doktorunuza danışın alerjik bir durum olabilir