eslemsiii Kbram memleketim diye demiyorum Denizli güzel yer ☺️ ama genelde görevlendirmede oluyorlar diye biliyorum. Hayırlısı olsun ☺️🌸
Elifnur80 Kbram bnde komando eşiyim biz bu sene doguya gidiyoruz😔osmaniyedeyiz tavsiye etmiyorum siiz doguda nerde tavsiye edeceğiniz yer var mı
Kbram Elifnur80 Şırnak’ta yım hemen hemen her yere eş geliyor çalışma şartları iyi yani yoğun çalışıyorlar tavsiye ederim
Zehaymes Kbram bizde karstayiz seneye batiya tayinciyiz insallah burasi da cokk rahat dogu gorevi olarak