Ben de ara ara bbegim cok huysuzlandiginda mama vermek için kullaniyorudm biberonu. Ama son bir haftadir meme emmemeye baslamisti kucağıma emzirmek için aldığımda cok agliyordu. Bilmiyorum biberon dan mi ama gözüm korktu. Kaşık biberon aldim o yüzden