Merhaba kızlar bugün uyku danışmanıyla görüştüm onunda evi 24 dereceymiş ve bana uzun kollu zıbın üzerinede pamuklu tulum giydirmemin yeterli olacağını örttüğüm battaniye vs nin uykusunu böleceğini söyledi.. banada sanki oğlum üşür gbi geldi sonuçta aynı odada bz yorganla yatıyoruz