Kızlar benim bebiş 6 aylık oldu. 2 gündür çok huzursuz gündüz ve geceleri can acısıyla uyanıyor sanki ve hiç uyuyamıyor. Elleri sürekli ağzında, kafası sürekli terliyor ve çok sıcak. Salyalar almış başını gidiyor. Sizce diş mi çıkarıyor? Rahat uyku uyuması ve biraz da olsun rahatlaması için ne önerirsiniz ? Ayrıca kaç günde diş çıkarıyor sizce? Fikirlerinize ve önerilerinize ihtiyacım var. O öyle oldukça kendimi daha kötü hissediyorum😞😞