GnyGms yok kuzumm bizde öyle alerjidir belki dedik ama benim bebeğim sadece mama içiyor anne sütü yok maalesef emzirmiyorum doğduğundan beri sadece 10 gün anne sütü alabildi oda sağarak verdik hastanede yoğun bakımda yattı çünkü çıkardıgımızda da biberona coktan alışmıştı stres vs sonrasında sütünde tamamen kesildi alerji testi de yaptırdık alerjisi cıkmadı bi alerji belirtisi de yoktu zaten en son bitmeyen gaz olunca acaba mı dedik artık ama maalesef bebeğin yapısı gazlı dediler artık 1 yaşa kadar bile süren var dedi doktorlar