Kızlar oğlum gripti dün doktora götürdüm sağolsun doktor 10 m öteden ağzın burnuna bile bakmadan sesini dinlemedi bile grip dediğim içinde soğuk algınlığı yazdı. Virüs olduğu için lakin virüs var diye tedavi etmeyecekler mi onu anlamadım. İbromin verdi ilaç bir de calpol burun akıntısı geçti ama sesi baya boguklasti zaten çok ağlayan bir çocuk 1.5 yasnda ama her şeye aglar onunds etkisiyle. Tekrar götüreceğim başka doktora dua edin bize hastanede yatmak istemiyorum 6 aylıkken yatmistik ve çok zordu şimdi kıpır kıpır. Birde soğuk soğuk terliyor engelleyemiyorum sürekli haraket halinde zaten. Normal mi? Dua edin bizlere