neseezgi Merhaba sevgili anneler Van ‘a yeni gelmiş bulunmaktayım. Oğlum 3 aylık ve gelişimini takip edecek iyi bir doktor arıyorum. Önerilerinizi söyler misiniz ? Teşekkürler 💐
Kbrarslannnn neseezgi Beşyol tarafında valiliğin arkasında özel muayenehanesi var nur hanımın bizde 2 senedir ona gidiyoruz. Şehir dışında olduğumuzda bile telefonla arayıp sorularımızı sorabiliyoruz
neseezgi [silindi] Sizin yanıtı görmeden netten ararken buldum bende Nur hanımı. Sizde desteklemiş oldunuz çok teşekkür ederim 💐