Aeeg23 2 aylık bebeğim var cildi çok kuru beyaz beyaz resmen kolları önerebileceğiniz iyi bi nemlendirici varmı acaba
Umayk Aeeg23 hayır nemlendirici kullanıyorum ben yağı doktorlar önermiyor bebeklerin cildini tıkıyormuş
Gaaak Aeeg23 la roche-posay lıpıkar baume nemlendirici olarak çok çok iyi. bioderma atoderm de egzamaya baya iyi geliyor 👌