goncaalp Bebeğim 3 dk emiyo ve emmek istemiyo 3 aylik 2. Reglimi oldum. Adet olunca süt azaliyor mu çünkü eski sagdigim sutlerden biberondan verdigimde 140 cc içti ama emerken emmek istemiyo 3 dk cekip bırakıyo bilen lütfen söylesin.
Minikpofuduk goncaalp evet azalıyor camım bende yeni bittim adetliyken ne göğüslerim siserdi ne agrırdı kızım sürekli emmek isterdi azaldığı için sanırım. Şimdi iki cekiyor doyuyor hemen gerçekten de azaltıyormuş ben inanmıyodum pek bu tarz şeylere ama
pasaminannesi06 goncaalp sut azalma olsun ilk gün oluyor biraz Ma ikinci günden sonda artmaya başlıyor devamlı emzir meye çalış olmadı sağ ki yerine gelsin beyne gitsin uydu süt üretilsin cay içiyorsan süt çaylarına devam
pasaminannesi06 Onunla alakası yok 3 6 aylarda meme reddi var mücadele et aşka pes etme geçici bir durum ama cok zor bir durum
goncaalp Minikpofuduk bende adetken sagdigimda 30 cc sut çıkıyordu bugn adetim bitti 3 saatte 120 cc sut sagdm kesinlikle azaltiyor.
pasaminannesi06 goncaalp o kadar mi azaldı süt çayları icin bol su ve emzirme yapın otomla humana Harika süt yapıyor ben oğlumu Doğum yaptım Koğuşa bitti hemen adet oldum Suan 7 ay bitti 8 e giriyor