Kızlar öncelikle kendimden bahsedeyim 9aylik bebeğim var sezeryanla doğum yaptım 1 ay önce de spiral taktırdım. Arasıra ağrın oldu geçti uzun zamandır da yoktu bugün sol kasigim ağrımaya başladı aralıklı olarak sancı gibi ağrı girip çıkıyor ve sabit bı sekilde belim ağrıyor cokkk afedersiniz ama pembemsiyle kahverengi ye yakın akıntı da başladı aceba spiral devmi sorun var??