cileks Oğlumda ilk 2-3 hafta kabullenmekte zorlandı. Israrcı olmadım. Eline verdim yiyemedi tam manasıyla ama tadına bakmış oldu. Emziğe püre yapıp koydum en azından tadını bilsin diye. Öyle böyle derken alıştı şimdi. Tabi reddettiği zamanda oluyor ama henüz tadım aşamasındalar, o yüzden çok üzmeyin kendinizi. 😊