1anne1yavru 1 yaş sendromu var 🥴
Benim kız 13 aylik
Sebebsiz yere ağlıyor kendini yerlere atıyor 🤪
Yemek yemem allah yemem modunda
Uyku zaten yok
Kucağımdan hiç inmiyor kanguru gibi taşıyorum onu 😂
Birini gördüğü zaman hemen ağlar
Daha çok var bacım hangisini yazayım acaba kızım hasta mi dedim kendi kendime çocuk doktoruna götürdüm tahliller temiz çıktı çok şükür doktor 1 yaş sendromu dedi..
Ve 2 yaş sendromu daha kötüymüş 😂😂😂😂