1-2 RaziyeNu bende bebelac cold 2 kullanıyodum canım çok da memnundum fakat bulunmuyo artık internette 2 Katı olmuş fiyatları marketlerde de yok artık.
Hatce1344zm RaziyeNu yine de dene ama sürekli değiştirme. Bi mama da kal bebege zarar oluyor ben aptamil aldım gaz yapti 3 gün denedim bebelac iyi oldu benim oğluma
Hatce1344zm RaziyeNu 3 ay 3 günlük bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum..ama her bebekten bebege değişir.
fatimas27 1-2 trendyolu takip edin indirime giriyor ben 3 numara kullanıyordum fiyatlar artmıs . Ben de hergun takip ediyordum dun 100 liraya dusmustu hemen siparis verdim. Hıcbır eczanede bulamadım
1-2 RaziyeNu çok iyi almışsın gold mu normal bebelac mı? Değişik söylentiler var üretilmeyecekmiş diyen de var . Ben Kayseri’de yaşıyorum hiç bi markette yok. Sonuncuları ben aldım stokladım 🙈