Sevdadoga 17 aylık kızımın atletine göbeğinden sarı akıntı bulaşmış normal mi endişelenmeli miyim. Böyle birşey yaşayan oldu mu
Emir123ali Sevdadoga sayfa girdiğimde yeni doğan bebek sandım 17 aylık bence sağlık ocağına olsun götürüp bi baktırın içiniz rahat etsin
Rojgl Sevdadoga doktora danışın derim enfeksiyon vesaire başka bir sorun olabilir daha kötü sonuçlar oluşmadan önlem alınır. Geçmiş olsun
Rivadan_35 Sevdadoga canım bir doktora danış istersen. Ama ben küçükken çok uğraşırdım göbek deliğimle parmaklayıp içini temizlemeye çalışırdım 😎😎sonra dediğin gibi sarı akıntı olurdu. Olabilir mi senin bebe de elliyordur bir gözlemle istersen
Sevdadoga Emir123ali Rojgl Gokcelgin Rivadan_35 hepinize çok tşk ederim ilginiz için ertesi günü doktora randevu almıştım ama sabahı zor ettim. Doktorumuz göbeğini bir cisime çarpmış büyük ihtimalle oyuncağın üzerine düştü veya masaya falan çarpmış olabilir göbeğini ona bağlı enfeksiyon gelişmiş dedi. Batikonla temizleyip bir krem verdi onu sürüyoruz. Çok tşk ederim hepinize ilginize 🙏🏻