Timurcan
Yazdığınız her satırda benim bebeğimin ilk beş ayını anlatmışsınız. Ama bir sıkıntısı olduğunun farkındaydım alerji çıktı bebeğimde ben yedikçe bağırsaklarına baskı yapmış yediklerim yavrum çığlık çığlığa ağlardı arada gezince biraz susardı dediğin gibi.😔Diyet yaptım bir iki ay sonra çok şükür normale döndü herkes der bu bebek o bebekmi diye. Meleğimde baskın olarak bağırsak tepkiliydi canım egzama vs vardı ama aşırı rahatsız edecek kadar değil. Ben ağlamalarının üzerine gidince alerji testimizde çıktı yüksek derecede alerjimiz. Aklıma gelen bu oldu belki senin miniğininde bağırsağını rahatsız eden birşeyler vardır canım.😞