Kizim sadece anne sutuyle beslendi hic mama almadi, ek gidayada pek istekli baslamamisti zaten bazi gunler guzel yiyor bazi gunler 2 kasik zor yiyor. Suan 7 ay 23 gunluk 8 kilo.Bir yakiniminda erkek bebegi var, kizimdan 20 gun buyuk 11 kilo. Ama o anne sutu+mama besleniyordu. Acaba bu kadar kilo farkinin sebebi mamadan midir? Yoksa kizim ek gidayi fazla yemedigi icin mi kilosu daha dusuk.. Kiyas yapmak istemiyorum ama ister istemez yapiyorum. Kilosu bana normal geliyor ne kilolu ne zayif. Ama emekleyip yuruyunce zayiflayacagi icin ne kadar kilolu olsa o kadar iyi gibi bir dusunceye kapildim. Kilo aldirici onerileriniz var mi?