Bebeğimi mama+meme şeklinde besliyorum. Bir göğsümde neredeyse hiç yok saginca çok Cok az geliyor. Diğerinde daha fazla. Ama bu şekilde yetmiyor bebeğime. İki göğüste bu kadar fark olmasının nedeni nedir. Bu konudaki önerilerinizi de merak ediyorum. Teşekkürler