YesilayGuler Kızlar bugun 61 günlük bebegim gün içinde 2 dk yada 5 dk emip bırakıyor tekrar vermeye çalısıyorum bu sefer ağlamaya baslıyor almıyor ama uyuyorda bezleride Çişli her zaman ki gibi keyiflidie ama neden az emiyor basına böyle bisey gelen var mı 🤦♀️
gvnkbr YesilayGuler bırakıp tekrar almadiginda memeni sık süt geliyomu diye kontrol et benim memenin biri kordu az süt uretiyodu onu alıp hemen bırakırdı
ipek39ela YesilayGuler Canım bebeğimin 40ı cıktıktan sonra hep 5 dk emer doyardı emme gücü arttığı için cabuk bosaltıyodu göğsümü bence senin de öyledir her bebek farklı ama bence çişli bez sayısı yeterliyse doymama gibi bir durumu olamaz 💖
YesilayGuler bebekzeynep Olabilir canım Daha düne kadar yarım saat felan emiyordu bugun böyle olunca tedirgin oldum
YesilayGuler gvnkbr Yaptım canım onu süt vardı ikisinde de hatta az emdi diye sağdım da ama Bi dahakine yine azıcık emdi
YesilayGuler ipek39ela Ya evet canım çocuk doktoru da öyle demişti hatta 2 dakika da bile doyabilir demişti ama daha düne kadar neredeyse yarım saat emerken birden bu kadar kısa emmesi tedirgin etti beni
ipek39ela YesilayGuler Korkma korkma kzuucum anlıyorum seni o süre birden düştüğü için tedirgin olman çok normal ama dediğim gibi çişli bezi yeterliyse keyfi de yerinde uykusu iyiyse hic üzülme kimi bebek memeye çok düşkün olmaz çünkü benim kızım öyleydi emer doyar bırakırdı iterdi hemen arkadasımın kızı 40 45 dk meme emerdi hepsi farklı gercekten icini ferah tut bence 💕💕