Var mı aranızda böyle anam ağlıyor 10 gündür kızım 8 ay 11 günlük. Bugün sinirden ağladım. Uykuya aşırı direniyor. Yüz üstü dönüp kafasını yatağa vuruyor defalarca uyumamak için. Sonra öyşe böyle sızıyor. Ve gün içinde aşırı huysuz sürekli mız mız ağlama modunda. Zaten öyle bi çocuk ama atak dönemleri çıldırıyoruz ikimizde:(( sizde nasıl durumlar?