Seldademir Oğlum 6 aylık. İki göğüsümden de emziriyordum. Fakat bi göğüsüm küçük bir göğüsüm büyük kaldı :( büyük göğüsümden emiyor diğerinden süt az geliyor. Böyle kalır mı ? Normalde döner mi ? 😰😰
Oznur123 Seldademir 11 aylik benimde ogle sag gogsum daha küçük, kucuk olani daha cok ver geceleri mesela sut olmasa bile çeksin uyarsın
Araseymen Seldademir emzirme olayı bitince esitleniyor sadece bi tık küçük duruyor göğüs aynısı bende oldu şimdi dikkatli bakmayınca belli bile değil ki zaten çamaşırdan belli olmuyor çıplak gözle bakınca aşırı dikkatli bakıldığında belli oluyor takmayın kafaniza eşitlenir.
bluekoala Seldademir büyük ve kucuk kalması cok normal. Küçük olan göğüsteki sütü hep içmiştir. Benımde hep öyle oluyor. Sütün azsa bol bol incir ve dereotu ye onlar sütü felaket çoğaltıyo😍
LilyaBn Seldademir 11 aylık bebeğim var ilk 2ay her iki memeyi emiyordu. Sonra birden sol memeyi almamaya başladı ne yaptıysam tekrar emmedi. Şuan 2 memem arasında 1beden fark var ve sağ memem sarktı🤦♀️Bir de benim mememde silikon var emzirme bitince ne olacak ben de merak içindeyim🙈