_BirAnne benim kızımda öyleydi malesef kolik dedi doktor. 1 aylıkken başladı 4. Ayına kadar sürdü. Akşam 5 te başlayıp 11 e kadar ağlıyordu, ayakta dikilerek sağa sola sallanarak susturuyordum ben.
kolik bebekler sağa sola değilde yukarı aşağı sallanarak daha çok rahat ederlerx bağırsak gazları daha hızlı aşağı iner