Yazdıklarınız o kadar benlik ki kızlar vallahi bende bezdim 2 buçuk aylığız ne gece ne gündüz durmuyor sürekli mız mız denemediğimiz yapmadığımız kalmadı sadece arabada duruyor sürekli de yapamıyoruz araba işini çünkü benim de çok uykum oluyor sabah 5 de dalıyor derin uykuya o da 7 ye 8 e kadar en fazla gerçekten ne yapmak lazım bilemiyorum psikolojim gidecek diye korkuyorum artık