OmerAlp03 Arkadaslar 8 ay 1 haftalık bebeğim var ve heceleri yani ba ba de de ma ma vs demiyor sadece çığlık atmayı biliyor normal mi sizce daha dememesi??
Mrcemn OmerAlp03 normal tabi zaman tanıyın bebeğinize her bebeğin gelişimi bir değil sesini kendisi keşfedecek babıldama dönemine girmiş yavaş ysvaş olur
Ayla-T 8 ay 10 günlük bu aralar da da da demeye başladı bundan önce sürekli çığlık atıyordu. Gayet normal her bebek ayında yapacak diye bir durum yok.
Sumay_61 Normal benım oğlum da 4 gün sonra 8 aylık olacak fakat asla emeklemıyor dönerek gidiyor 😂 takıyor muyum aslaaa 👍