Bebeğim 3 aylık gündüz emiyor uyuyor ama akşam olunca lambayı kapatıp uyutuyorum geceyi gündüzü ayırt etsin diye ama çok ağlıyor ve ağlamaktan emmiyor lambayı açıyorum yine aynı şekil gündüz bir sıkıntı yok ama 4. Ay atağı diyorlar onu mu yasiyoruz acaba. Sakinleşince uykuya hemen daliveriyor emerek