Sevgi_90 Merhabalar benim bebeğim 33 günlük ve ağzında pamucak oluşmuş emmerken ağlıyo bazende emmek istemiyo karbonatlı suyla sil dediler bu yöntem doğrumu sağlık açısından deneyen varmı.
Mahbuss Sevgi_90 öyle birşey yapmayın sakın lütfen. Karbonat bu ağzını yakabilir değişik tadı var biliyorsunuzdur. Doktora gidin bununda bir tedavisi vardır. Kulaktan dolma bilgileri uygulamayın lütfen çocuğunuza
Aselbusraa Sevgi_90 pamukcuktan kurtulalı 15 20 gun oldu doktor tavsiyesi ile mikostatün kullandık gunde 4 kez ve karbomatlı su ile sildim gunde 3 kez biizmki uzun sürdü yaklasık 1 ay kadar faaln ama agrı süresi 2 gün falan sürdü geçmiş olsun
GunesliHayat Candi-pak diye bir sprey var tamamen doğal ve oldukça etkili.doktorumuz vermişti.biz öyle kurtulmuştuk.
Yingyang Karbonat sıvı elektrolit dengesi ni bozuyormus yapmayın göğsünuzu temiz tutun emzirmeden sonra yıkayın kuru tutun bide bebek için mukostatin kullanabilirsiniz tamamen pamukçuk için kullanılan bı ilaç