Ozlemoz Normal doğum yaptım bende 7 buçuk ay oldu bende de ara ara sıra böyle rahatsızlık oluyor ama kendimi takip ettiğimde bu rahatsızlığın geldiği dönemlerde hep az su tükettiğim zamanlarda olduğunu farkettim. Herhangi bi ilaç Krem vs bir takviye kullanmadım sadece bol su tükettim çok katı, acı, aşırı baharatlı şeyler tüketmeyi azalttım bi süreliğine geçti sonra