Omurbuglem Prensoglum bebekten bebege degişiyo kızım kardeşi gibiyken yani 18 aylıkken dede gitti adda gel bumu falan diodu ama oglum sdce anneeeeeeeee diye bagırıo 🤣
nazanay Prensoglum Ilk kelimeleri ne zaman cikti pek hatirlamiyorum ama ilk 2 kelimelik cumleleri 16-17 ay civarinda cikmaya baslamisti. 19 aylikken epey bir sicrama yapmisti cumle kurmada. Su an 21 aylik, normal konusuyor. Kiz bu arada.
Balkupum2505 Prensoglum 9 ay olmak üzereyiz 7 ayliktan beri dede baba diyo 😊 bilinclimi bilincsizmi bilmiyorm ama 😀
Omurbuglem Prensoglum kızım gel geli falan 7 aylıktı dedginde dede anni baba falan diodu o aylarda ama oglum yeni yeni diyo anneyi bile 18 aylık düşün arada baya fark var
defnesmomm Prensoglum 1 yaşında olmasına 10 gün var. Baba, gel gel, ayyy, de de ve anneye benzer bi şey daha diyor 😊 babayı bilinçli söylüyor bence ama diğerleri spontane. Sabahları uyanıp kucak istediği zaman anneye benzer birşey diyor, o da bilinçli bence 😂
happymother1165 Ah ah benimde derdim ve tum merakim kac aylik olduklarinida yazarmisniz benim 9 bucuk aylik tik yok sadce bagiriyor
Badehandeyldz Prensoglum 13 aylık kızım anne, gitti, attım, aç, baba, dede, Allah diyor bide sürekli anlamsız kelimeler kuruyor çok konuşuyor ama anlamı yok🤷🏻♀️
Mom19 Prensoglum 1. Oğlum 2 yaşında köy karşına muhabbet et o derece düzgün konuşuyordu.2. oğlum 2 yaşına kadar sadece baba dede ham han diyordu.
Prensoglum happymother1165 9 ay 16 günlük bağırıyor ce ee oyunu oynuyoruz gülüyor ama tik yok daha ya
happymother1165 Prensoglum aynisi bizmde herseyi anliyor bagirarak isteklerini yaptiriyor ama heceleme bile yok ba babababa mememem vs cok meraktayim. Ins cvplayan cok olur aydinlaniriz