Merhaba 3 ay 11 günlük bebeğim var. 2.ayda uykularımız düzeldi dedim ki 3 haftadır gece uykusuna yatırıyorum yatırdıktan 15 dk sonra canı acıyormuscasına ağlıyor. Alıp pışpış yapıyorum rahatlıyor tekrar yatırıyorum. Bi süre sonra tekrar ağlıyor. Böyle böyle bi 8 kez kalkıyoruz gece 12-1 e kadar sonra deliksiz uykuya geçiyoruz 2-3 saat. Bu durumun adı nedir bilen var mı? Uyku gerilemesi olabilir mi? Yaşayan var mı bunu? Yoksa psikolojimiz mi bozuk 😟 gaz desem gazı çıksa da aynı şeye devam ediyoruz bi süre. Çözemedim haftalardır bilen varsa söylesin lütfen 😣