Tanemduygu Biz de 33 haftada doğduk 2215 gr 😍 2060gr ile hastanede çıktık . Şu an 3 ay 2 günlüğüz , 2 gün önce kontrolde 5390grdık ❤️ Anne sütü + mama olarak devam ediyoruz . Bizde de reflü durumu var ama hafif geçiriyoruz. Reflü yatağı kullanıyorum . Ar mama kullandık bir süre şu an Aptamil Conformil 1 kullanıyoruz . Sevimli hareketlenmelerimiz de başladı 😍 Böyle böyle büyümeye çalışıyoruz ❤️