seydabetul Emzirme döneminde regl olmayan anneler vardır benim gibi. İlk ne zaman oldunuz? 7 ay olacak Doğum yapalı tık yok
cerenduran seydabetul 1 seneye kadar olmayabiliyor da ne güzel işte,regl dönemi süt salımını da bastırıyor,süt azalıyor daha beter stres
Melekla seydabetul ben 4. Ayda oldum. Ama kuzenimin 8 aylık bebeği var hala olmamış. 1 seneye kadar olmayabilirmiş
seydabetul cerenduran şişkinlik var atamıyorum ödemi belki ona iyi olur dedim. Olmayınca ödem oluyor ya onun gibiyim yoksa cok rahatim Boyle 😀
Nadiye seydabetul bende bebeğim 3 aylıkken reali oldum bende öyle demiştim ödemim atar bir yan diye. Hiç öyle bişey olmadı valla hala karın aynı 🙈
pasaminannesi06 seydabetul olunca cok rahatlıyorsunuz Bn Doğumdan sonra hemen oldum iki ay düzensiz oldu Suan 8 aylık ) aydık düzenli cok şükür gününde oluyor hamd olsun
Aksa galatasaray evet her ay oldum. Aralıkta yaptım doğum Ocakta Şubatta da oldum. Hamilelikten önceki günlerim gibi tam kaldığı yerden devam etti benim
galatasaray Aksa ben niye olmadim acaba bende aralikta dogum.yaptim.kirkimin ciktigi gun adet oldm ve dahada olmadim
Aksa galatasaray bünyeden bünyeye değişiyor ondan kaynaklıdır muhtemelen eğer içinize sinmiyorsa bi doktora gözükün isterseniz
Taftafgiller Bende 5 ay oldu bende hiç olmadım canım lohusaligin son zamanlarında 38. Gün-de filan gelen kanama regl oluyo mu lohusaligin devamı mi oluyo🤔