Binnur94 Merhaba bebeğim 6 ay 10 günlük sünnet yapılması gerekiyormuş acaba çok canı yanıp ağlarmı yaptıran varmı :(
Yesilimm Binnur94 Benim oğlum 3ay 10 günlük İleride yaptırmak istiyorum. Küçükken yaptırmak daha iyi diye biliyorum
Anaogul Binnur94 oğlumu 2 buçuk aylıkken yaptırdık lokal anestezi ile yapıldı iğne vurulurken ağladı sonrası geçti taaki ilk çise kadar sonrası yavaş yavaş eskiye döndü 2. Gün normaldi 2 hafta sonrası tamamen iyileşti
Ogretmennannee1 Binnur94 ben 6 Ylik yaptırdım . Çok rahat atlattım çok şükür. Hem emekliyor hareketlidir ama hiç engel olmadı