Mom064 Tahlilde de bir şey çıkmıyorsa enfeksiyon değil de susuz kalmış oluyor. Bizim de 5 aylık civarı başımıza gelmişti, testimiz temiz çıkmıştı, ultrasonla da bakmışlardı. Sonra su da vermeye başlayınca az geçmişti ama arada oluyordu. En son dr havalar serinleyince geçer bazı bebeklerde olabiliyor demişti gerçekten öyle olmuştu. İnşallah geçer sizin de merak etmeyin :)