Nursah07 Down sendromu için bir risk var demiş. Fetal DNA yı artık her doktor istiyor, Fetal DNA kromozom 21 dediğimiz down sendromu haricinde 18-22 gibi diğer kromozom bozukluklarına da bakan 3500-4500 aralığında ücreti olan bir test . Bebeğin cinsiyetini de belirtmekte. 2 li -4 lü taramalar artık kalmayacak ve tüm gebeler bu testlere yönlendirilecek. Bizden de istediler risk %16 ydı ki bu down için çok yüksek bir ihtimaldi amniyosentez de %80 civarı bebek kayıpları olduğu için biz bu testi yaptırdık 10 güne sonuç geldi çok şükür şimdi oğlum 2 aylık. Ben ihtimale bırakma taraftarı değilim bir sağlıkçı olarak. Bence yaptırsınlar basit bir kan testi sadece .