Nevaismom 22 günlük bebeğim için biogai ve sap simplex kullanacağım doktor a yazdırmadım eczane den aldık bir problem olur mu kullanabilir miyim? Kullananlar günde kaç defa kaç damla verdi acaba?
Aysnr0507 Nevaismom bize doktor 20 günlükken biogaia vermişti günde tek seferde 5 damla damlatıyordum o dönem çok rahatlamıştı hatta ben tam şişeyi bitirmeden bıraktım bidahada kullanmadım 3 aylık olduk şimdi