3 ay 8 günlüğüz gün içinde uyanıkken emerse 5 dakika uyurkende 15 dakika emiyor 2 saati geçirmeden emziriyorum ama 5 dakika da doyuyor mu anlamıyorum böyle az emen var mı doyuyorlar mıdır? Çok iştahsız bir çocuk ben emzirmesem açım diye ağlamıyor bile doyuyor mu diye düşünmekten yoruldum artık. Bir gece bir de gündüz 90 cc mamada veriyorum. O zaman doyduğunu düşünüp rahat ediyorum ancak.