işe yaradı mı? Bebeğim 47 günlük şükür kolik bir bebek değil ama mama dozu arttıkça gaz sancısı çekiyor tam çıkardı uyur rahatlar diyorum sürekli ikınıyor kaka yapmasında bir sıkıntı yok ama çok aşırı ıkınıyor. Kullanıp memnun kalan var mı? Ya da önerebileceğiniz başka bi damla? Şimdiden teşekkürler.😇