Çöpe giden anne sütüne çok üzülüyorum. Kızım bazen hiç durmuyor sürekli emmek istiyor. Uyuyor 5 dk geçmeden memeye saldırarak uyanıyor. Bende herhalde yine sütüm azaldı diyip korkuyorum. Çocuğum aç kalmasın deyip dolaptaki sütü ısıtıp veriyorum ve asla içmiyor ve süt çöpe..
Ben bu cocugun gerçekten aç olup olmadığını nasıl anlatabilirim. Derdi açlıkmı yoksa memede kalmak uyumakmı istiyor hala çözemiyorum. (bebeğim 2 aylık)