Elizaninanasi01 Kızlar 2 çocuğum var ilkinde başvuru yapmıştım ödeme yapılıyor 2. İçin tekrar bı başvuru yapmaya gerek varmı yoksa kendiliğinden mi oluyor çok değil aslında 45 TL 2 ayda bir 2. Çocuğum için verirlerse 90 olacak galiba
Canparem1453 Elizaninanasi01 bende bisey sormak istiyorum canm sana.bu yardimi almak icin her ay kontrolemi goturuyosun cocugunu
Elizaninanasi01 Canparem1453 evet zaten sağlık ocağı çağırıyor aşılar için kilo boy ölçümü için onlar sisteme işlerse veriyorlar
Elizaninanasi01 Zombi SSK Bağkur olmaması gerekiyor yesilkart ve sağlık güvencesi olmayanlara veriliyor
Canparem1453 Elizaninanasi01 yanlis anladin.bu yardimi alabilmek icin cocuk doktoruna yani devlet hastanesine gitmek gerekmiyormu