civcivoz ben TV açıp çocuğumu karışsın da bırakıp iş yapmıyorum , ama elimden geldiğince herşeyi tanımasnda yardımcı oluyorum , açıyorum beraber izliyoruz sonra başka aktivite yapıyoruz bu kadar eleştirecek bir durum yok bunda , kavga etmeye yer arıyorsunuz…