Asem6o Benimde normal dogum ve dikiş ağrısı çok çektim. 40.gün bitecek sandım ama süreç biraz daha uzayabilir kendine zaman ver, 60 gün sonunda ben ağrılardan kurtuldum çok şükür. Sağ iç bacak kaslarım bile ağrıyordu 50. Günlerde dahi istediğim gibi oturamıyordum,dik duramıyordum. Şimdi 67 gün geçti eski halime döndüm şükürler olsun.